asin hiç takmayalım seninde ilk sanırım son iki gün kendimizi mutlu etmeye rahatlatmaya çalışalım, mecburi sezeryanda olabilirdi şimdiye kadar binbirtürlü sebep var geleceği gün yazılı o yüzden sıkma canını benimde yanımda annem kalıyo günümüz belli oldu diyince iyi bişet diyen yok gününü niye beklemediniz diyorlar cahil mi yok kaça kadar bekliyceksek ben kulaklarımı kapadım. Dua edelim inşallah telefonu alabilirsek haber edelim olur mu🙏🏻