butterfly4 Arkadaşlar bana bi arkadaşım hisse al diyor ama beni hep korkutuyor borsa işi, alan var mı, yoksa altın mı mantıklı, mesela hisse aldım diyelim aldıktan sonra hemen düştü benim çok moralim bozulur kaldıramam o psikolojiyi
Btlklnc butterfly4 Ben altıncıyım arkadasım😂 altın hıc bır zaman deger kaybetmez veeee ayrıcaa bozdurmak kolay olmuyor 🤷♀️ biz borsayı beceremedık bir araba parası gitti😁
holly butterfly4 borsadan anlamıyorsanız parayı çöpe atmak gbi bişey olur .. Sizin için en uygunu altın olur
gygy1234 Bence cumhuriyet yada çeyrek ben asla başka bişy almam bunların değeri asla düşmez çünkü geçen kayın babam 30 bin kaybetti borsa da
Bernoulli Borsa da parasını değerlendiren biri olarak kesinlikle borsa 🤗 güzel araştırma yapılıp güzel şirketlere ortak olunduğunda altından daha fazla getiri sağlıyor. Keza altına da yatırım yapan biri olarak söylüyorum. Sadece evet düşüşler oluyor ama altında düşüyor yeri geldiğinde nasıl onu satmiyorsak hissemizi de satmayacagiz bekleyen her zaman güzel şirketlere ortak olursa kazanır ✨biraz araştırma istiyor
holly Bernoulli Bnde değerlendiriyorum ama postu açan arkadaşın bilgisi olmadığı için faydalı olmaz yatırımı. Benim her ay maaş gbi düzenli gelirim oluyo. Ama az çok bildğim için. Takip ettiğim için. Öncesinde biraz öğrenip bilgi sahibi olup sonra başlasa doğru ama bilmeden girmesi mantıklı deil
Serapp777 Şu ekonomide ne alırsan al kara geçemiyorsun 🤦🏻♀️borsada paramızı ıkıye hatta üçe katladık ama katlamayıp o an ev araba vs alsaymısız suan daha kardaydık.Geçirilen zamanda para miktar olarak artsada alım gücünden eridi resmen.Ki şu ara borsa çöküşte bulaşma derim erken seçim haberleri teptaklak etti .Altın güvenli liman borsa daha cok kazandırıyo evet ama kaybettırebılıyo da paranızın bi kısmını riske atabılceksenız girin borsaya.(suan borsada baya eksilerde olan biri olarak yazıyorum ama kafama takmıyorum pskljmi yonetmeyi öğrendim )Bunu sizin parayla olan ilişkiniz belirlicek ki ya hemen düşerse yazmıssınız bndan korkuosanız iki kere düşünün bnce
Summerwine butterfly4 hisse işlerinden anlamiyorsan(hangi hisse nasıl,ne zaman,neden alınır gibi) en ufak dusuşte psikolojin bozulacaksa bulaşma derim.Oyle internette birileri şu hisseyi almış deyip hisse alımı da yapılmaz,iyi bir ön araştırma ve analiz gerekli.
butterfly4 @Bade_13 alın unutun bakmayın diyorlar ama ben anlamadım yani altını da alırım unuturum ona kalırsa diyorum altından ne kazanacan altın ne kadar artacak diyorlar ama altın da artıyor benim kafam almıyo borsa mantığını
butterfly4 @Bernoulli aynısını söylüyorlar, biraz ilgilen anlarsın yaparsın diyorlar, ben de temettü verenlere biraz yatırım yapsam mı diye düşündüm
butterfly4 @Serapp777 psikokoji yönetimi bu işin yüzde 80 i bence, zamanında alım satım yapmak çok önemli tabi, panikle hareket edilirse her zaman zarar edilir, sakin kalabileni tebrik ederim, bende stres var
butterfly4 @Summerwine yani gelecek vaad edenlerden korkarım riske girmem ama kökleşmiş şirketler de çok artış göstermiyor durağan oluyorlar genelde, e onlara yatıracaksam altın mantıklı geliyor
Summerwine butterfly4 işte bunun kararını siz vereceksiniz.Borsa tamamen analiz işi.Evet kökleşmiş şirketler var ama bu demek degilki illa onlara yatıracaksiniz.Aslinda gelecek vaad eden şirketler güzel kazandiriyor.Gelecegi parlak çok güzel küçük şirketlerde var ama bunları görmek için onların analizini iyi yapmanız,piyasayı iyi takip etmeniz,gelecek hakkında az çok bir öngoru yapmak gerekiyor.Youtube da "finans ve borsa"kanalının temel analiz videoları var bu işe girmek isterseniz mutlaka bakın derim