Aystsn 40+2 yim kontrol amaçlı hastaneye gittim altta muayrne ettiler 2 kez ve kanama oldu doltora söylediğiöde lekelenme olatak adlamdırdı ama leke gibi değil adet olmuş gibi yani kendiside gördü ama önemsemedi bşka doktora gitsem mi acaba başına grlen var mı
M-r-ve Bende alttan muayene oldum lekelenme olur mu olursa sorun olur mu diye sordum Ufak tefek kahvemsi kırmızı lekeler sorun değil ama elin kanamış gibi kan gelirse muhakkak haberim olsun demişti, bende en ufak leke bile olmadı
Aystsn M-r-ve daha önce 2 defa alttan muayene oldum ilkinde hiç leke kanama görmedim en son 39 da olduğumda hafif pembe akıntıyla beraber oldu oda nışamdır diye çok şey yapmafım ama bu sefer bildiğin adet olur gibi sızıyordu doktor tekrar olarak baktığında eldivenine fln bulaştı özür dileyerek söylüyorum afedersiniz o kadar yoğumdu ama böyle lekelenmeler olur dedi gönderdi
gygy1234 Nasıl önemsemedi özel mi devlet mi bi doktor böyle bişy nasıl önemsemez tabi başka doktora git doğum haftan gelmiş zaten
Aystsn gygy1234 şehir hastanesiydi yani muayene edereken doktorun eldiveni kana bulandı ama lekelenme dedi bende anlamadım