Mylittlepumpkinn benimde adet olmam gereken gün yaotgm da kaset testim poztif geldi gittim kan verdim betam 2 küsürdü, sonra doktorum baska yerde aynı saatte iki gün ğst üste ver dedi ve gercekten de sonuc farklı geldi, gec döllenme olmuştu benim ki adet tarihimi güncellemişti. Bozma moralini. Hayırlısıyla hayırlı zamanda. 3 gebelik yasadım 2 si sona erdi. Gebe kalabilmekte cözüm değil ki bak nedenleri bulunamadı. Mevlanın he everdiğinde bir hayır vardır. Hayırlı zamanda insallah kucagın dolar. Sen bi tane dogurursn ikinciyi sorarlar, dogurdum ikinci nerde dediler iki kes düşük yasadım hala soruyorlar neden yapmıosn die. İnsanları cok kafaya takma. Psikolojn iyi mi demiyor kimse.