Aysehatun eeeqq 38+2 haftalık hamileyim benimde vajima doğru sanki bıçak saplanır gibi ağrı oluyor acı veriyir ve iki üç saniye içinde geçiyor iki gün önce doktordayım normal o ağrı dedi bebek aşağıya baskı yapıyor ondan dedi ve açıklığım yok bakıldı
xBusrax eeeqq benim de bir iki haftadir var son zamanlarda daha cok olmaya basladi. 36+4 teyim. Yarın kontrolum var bakalim merak ediyorum ne diyecek doktorum. O ağrıyla sanki suyum bosalacak bir anda gibi geliyor bana 😊
Hannah eeeqq ben de 38+6 dayım ve aynı batma bende de var bazen zor yürüyorum ama bugün kontrolde ilk Doğum olacağı için kendini gününün geçmesine hazırla dedi büyük bir hayal kırıklığına uğradım 🙄
Aysehatun Elifgurkan aynen canım benimde öyle yaklaşık iki haftadır var doktorum normal dedi her hafta kontrole gidiyorum,senle durumlar nasıl sancı açılma var mı,normal doğum mu gözüküyor
Elifgurkan Aysehatun normal görünüyo son ana kadar bisey olmazsa oyuzden sancin suyun vs olursa gel dedi hafif sancilarim var ama o kadar sadece 1 ay önceden yalancı sancilar başladı bu ara en çok belim ve makatim ağrı yapiyo
sevsonsuza 38+4 bende iki haftadir oluyor acikligim da bir cm di iki hafta once sancimin gelmesini dort gozle bekliyorum😁yarismaci arkadslara basarilar😂
Arenbebek 32+5 im benimde cok batmam oluyordu dun doktora gottim rahimim kisalmis 1 cm ondan olmus sizin dogum yaklastigi icin oluyor muhtemelen
eeeqq Hannah 1 kasımda tam 40 hafta oluyor.doktorum o zamana kadar gelmezse 3 kasıma gün verdi doğumu başlatıcak😐
Hannah eeeqq benim de 1 Kasım’da 40 hafta oluyor ama ben yurtdışındayım ve 2 Kasım’da ebe tuşe atacakmış Doğumu tetiklesin diye eğer yine doğurmazsam günüm 12 gün geçtiğinde propesle başlatacaklarmış ☹️ Burada çok bekliyorlar ya 😭
Hannah eeeqq Allah kolaylık versin, inşallah oğluşum kendi kendine gelir de gerek kalmaz öyle şeylere 😊sizinki de tabi ☺️