Canansemih Kızlar merhaba bebeğim 50 günluk doğduğundan beri sol gözünde gözbebeğinin üstünde beyaz leke vardı bugün tümör teşhisi konuldu ameliyat yada ilaç tedavisi olucak varmı başına gelen çok endişeliyim çok korkuyorum küçücük yavrum 😔😔
KLORAKHANIM Canansemih çok gecmis olsun rabbim dermansiz dert vermesin insallah acisiz sancisiz kurtulur yavrucagim 🌹