Aslimsii07 1,5 ay kaldı çok heyecan ve ağrı doluyum şükür zamanı geçiren rabbime bugün biraz daha yaklaştım yavruma ♥️ darısı isteyen bütün herkese nasip olsun inşallah en başından beri çok zor kavuştum ne demek olduğunu iyi biliyorum 😔🥰
BuseGamze Beyzacan Aynı durumdayiz 32+1 ciğer geliştiricileride oldum inşallah zamanını bekler bebislerimiz doktorum 35,36 haftaları görürsek şükret diyor 🥰
Beyzacan BuseGamze banada aynısını dedi hatta 32 yi bile beklemiyodum dedi. Pazartesi gidicem bakalım bana ne dicek çok heyecanlıyım 🥹