Ebruuuu16 Kızlar merhaba 14 haftalık gebeyim tüp bebekle hamile kaldım. 8 yıldır bekliyoruz ama bebegimin eşi aşagıda devamlı kanamalarım oluyor hatta şiddetli kanamadan dolayı rahimde açıklık oluştu acil serklaj dikiş atıldı şükür şuan iyiyim ama hep yatıyorum 2 aydır. Bebeğin eşi aşagıda olup da daha sonra düzelenler varmı çok stresli bi hamilelik geçiriyorum destege ihtiyacım var yardımcı olursanız çok sevinirim 🤎
Merveclnk Ebruuuu16 güzelce dinlenin ve cinsel ilişkiye girmeyin. daha haftaniz erken cikabilir yukariya
Kbraylmz1 Ebruuuu16 ben yaşadım canım zor bi süreç yatman gerekiyor sürekli sadece lavabo ihtiyacın İÇİN kalk benim bacaklarımdan ayaklarıma kadar kan akarak gittim hastaneye doktor çok güzel ilgilendi sağ olsun doktorunuz tavsiye etti mi bilmiyorum ama bende çok işe yaramıştı sırt üstü yatıp belimin altına yastık koymuştum ve dizlerimi kırıp hafif kendime cekmiştim özelde takipliydim doktor söylememişti bebeğin eşinin aşagıda olduğunu kanama olunca en yakın devlet hastanesine gittim ultrason kağıtlarımıda almıştım yanıma devletteki doktor özel takipli olduğum doktoru değiştirmemi söylemişti bu kadar ciddi bi durumu nasıl söylemez diye kızmıştı hatta
1Gunes Ebruuuu16 kuzum benimde aşağıdaydı çok şükür kanama serklaj olmadım ama rahme 10 mm kadar mesafedeydi. 30.haftada doktorum göbek hizana çıkmış plesanta dedi. Benim doktorum 34.haftaya kadar plesantann yer değiştireceğini söylemisti
2505 Ebruuuu16 10 haftalıkken söyledi doktorum eşi aşağıda diye 13-15 haftalarda lekelenmeler yaşadım 20 haftadan sonra yavaş yavaş yukarı çıktı 30 küsürlerde tam olması gerektiği yere geldi güzel düşünün ve bol dua edin bir oğlum var ve inanın hiç yatıp dilenemedim bile 2 tanede kaybım var hep dua ettim Rabbim emanet ettm elhamdulillah 37. Haftadayız
Ebruuuu16 Cinsel ilişki yasak devamlı yatıyorum inşallah çıkar yukarıya çok korkuyorum çok teşekkür ederim
Ebruuuu16 Kbraylmz1 doktorum yatma şeklimle ilgili bişey demedi ama bende hep yatıyorum sadece tuvalet ihtiyacıma kalkıyorum yemegimi bile yatakta yiyorum ayrıca ayakta duramıyorum zaten bel ve kasık agrım çok oluyo ç. Dua edin benimde çıksın 🤲
1Gunes Ebruuuu16 ya ınşallah yukarı çıkar yapışmaz kuzum ağır bisey kaldırma uzanma esneme ayaklarını biraz yükseğe koyup uzan sağlıkla kucağınıza alın inşallah🤲❣
Kbraylmz1 Ebruuuu16 rabbim bu güzel gecenin yüzü suyu hürmetine bebeğini sağ Salim kucağına almayı nasip etsin endişenizi çok iyi anlıyorum benimde 6 sene ilk evliliğimden bebeğim olmadı 2. Evliliğimde hemen hamile kaldım riskli gebelik yaşadım kızıma bişey olucak diye cok korkuyordum. Benim 20. Haftada olmuştu kanamam 1 hafta dediğim pozisyonda yattım ve 1 hafta sonra kontrole gittiğimde düzelmişti
Ebruuuu16 2505 ne güzel Rabbim tez zamanda kucagına almayı nasip etsin canım inşallah darısı bizlerinde başına. Benimde 3 tane kaybım var o yüzden çok tedirginim en iyi sizler anlarsınız halimden
Ebruuuu16 Kbraylmz1 Güzel dileklerin için çok saol canım inşallah benimde düzelir bebegimi kucagıma alırım Allahın izniyle. Duanlarınzda beni de unutmayın 🤎
Eda6 Ebruuuu16 Bu zamanlarda hemen hemen çoğu kişinin okuyormuş meğer, benim de olmuştu korkulacak bi şey yok içinizi ferah tutun. Doktorunuzun dediklerini uygulayın. İlişki yasak, bol dinlenme, bol su içme. Progestan kullanıyor musunuz?
KLORAKHANIM Ebruuuu16 sadece 1 hafta yasadim bu durumu sonrasinda dikkat ettim ve durekli beslenmeme dikkat ettim duzeldi 🙏 umarim sizin de duzelir tez zamanda
kubramom31 Ebruuuu16 canm brnde toplam 4 kez kanama geçirdim ikinci kanamada serklaj atıldı sonra plesenta aşağıda dediler 15 haftalık hamileyim ve en son ki kanama da plesenta yukarı çıkmış haberini aldm ama bu defada kese de ayrılma problemim var en sonki kanama bu yüzden olmuştu. Merak etme yukarı çıkıyor ama benim kanama sebeblerinin hiçbirini plesenta aşağıda olduğu için demediler
Ebruuuu16 kubramom31 benim bütün kanamalarımı plasentadan dolayı denildi canm. Rabbim sanada şifa versin inşallah yavrularımızı sağ salim saglıklıca kucagımıza alalım 🤲
kubramom31 Ebruuuu16 serklaj atıldıktan sonra da kanaman oldumu peki benm 13. Haftada atıldı 14 de tekrar yoğun kanama oldu
Ebruuuu16 Oldu amaa çok fazla değil azar azar hep geldi 1 hafta boyunca hatta 1 haftayı bile geçt kubramom31