Kötü niyet aramaya gerek yok, benim için cinsiyet önemli değildi ama erkek gibi hissediyordum, hani erkek istemek değil de hissetmek, kız olunca bir şaşırdım ama bu üzülmek gibi bir şey değil insanın hislerinin tersi çıkması, bir zaman sonra da geçti. Eşiniz de alışır elbet bunu kişisel alıp üzülmeyin 😊