Evet kızlar . 31 Aralık günü doktorumuz 41 haftalık olduğumuz için suni sancı ile doğumu başlatacağını söylemişti . Ben çok dua ettim kendi sancım gelsin diye . O gece sabah 5.30 gibi sancılarım gelmeye başladı . Ben eşimi uyandırdım söyledim ve uyumaya devam ettik düzensiz bir sancıydı ama uyuyup uyanıyordum . Neyse sabah 9 a kadar ben yatakta bunu çektim bol bol dua okudum . Kalktık kahvaltı yapacaktık midem bulandı 3 kere kustum . Sonra duşa girdim . Pilates topuna oturdum . Anneme haber verdim . Ablamlar zaten yanımdaydı. sancılarım artık 5 dk bire düştü . Ve saat 1 oldu biz evden çıktık hastaneye gittik . Nst çekildik muayene oldum ve 6 cm açıklık 🥹 o an buna çok mutlu oldum . Ama bebek tam kanalda değildi diye doktor pilates yap çömel kalk dedi . Neyse yatışım yapıldı annem yanımda eşimde . Ardından servise çıktık . Damar yolu kan alımı derken saat 2 oldu . Ve kızlar ben 2 de girdiğim odadan 15.40 da oğlumu dünyaya getirdim çok şükür. 1.40 dk sürdü hastane sürecimiz . Evet biraz zordu bebek kanalda değildi tam olarak diye . Ama çok şükür iyiyiz . Elazığ şehir hastanesine doğum yaptım çok da memnundum . Şuan dikişlerim zorluyor sadece ama çok iyiyiz 💓