Enfalll123 ya onlar ilaç değil zaten takviye, etrafınızdakiler de az bi sakin olsun o yüzden bilip bilmeden…
içmemek ayrı içememek ayrı tabi, o durumda yapacağınız bir şey yok, zaten artık baya olmuş yani ama bari bundan sonra en azından vitamin ve mineral bakımından zengin yiyecekleri boool bol tüketin. Örneğin takviyenin içerisinde omega var, mutlaka haftada bir omega içeren besin tüketin. Zaten kullanmadığınız için halsizlik falan olmuştur yoğun, doktor bana her gittiğimde üstüne basa basa içiyorsun di mi takviyeleri mutlaka iç diyor, 2 gün içmeyi unutsam üçüncü gün yorgunluktan kolumu kaldıramıyorum. Siz de bari içemiyorsanız mutlaka o takviyelerin içeriğine bakıp ona göre beslenmenize takviye yapın bari.