Aleynaerayy22 babysevgi Üf bu okullardan zaten çocuklar acayip hastalık kapıyor bide domuz gribi de yaygın dikkat et canim 🌸
Aleynaerayy22 Gzmklncc hamileliğin başlarında benimde ateşim oluyordu gibi yanıyordum bence test yap 😅
Gzmklncc Aleynaerayy22 6 gün var adetime geçen ay 1 gün sürdü bugünde leke gördüm kahverengi kasıklarımda ağrı var 😂 başka bi belirtim yok bugüne kadar hiç bişeyim yoktu ama sanırım kan vericem hafta sonu geçmezse inşallah dua et 🥹❤️
nur_bebek34 AZRATALHAmoms sizde neredeyse 9 ay klima açıyorsunuz en azından diğer şehirler sadece 3 ay doğalgaz açıyor
AZRATALHAmoms nur_bebek34 evimizin konumu o kadar güzel ki yazın serin kışın da doğal klimalı elhamdülillah onada gerek kalmıyo
husnatskn Aleynaerayy22 Bizim en düşük 25 derece 30 fln aldığımda ev hiç ısınmıyor ,hasta olmaktansa doktor hastane ilaç uğraşacağımıza yükseltmek daha mantıklı olduğunu düşünüyorum. 50 de fln taksam 1000 TL’yi geçik fatura gelir o zaman bana 🤷🏻♀️😂
Aleynaerayy22 husnatskn yok yokk asil 30 da da yaksan aynı 50 de de yaksan aynı gelicek su her türlü yanıyor çünkü birinde evi ısıtmıyor diğerinde rahat ısıtıyor dereceyi düşük tutma asil
elifcicek_07 AZRATALHAmoms valla Adana’ya düğüne gittik gittiğimiz evin önü açık ara kattı birde ama ona rağmen sıcakta duramadık sizin konum kutuba yakın galiba 😂temmuz ağustos mümkün değil klimasız
Limonsekeri Aleynaerayy22 1460 geldi valla daha eksilere inmedi hava da, asıl soğuklarda napcaz artık bilemiyorum evde ısınsa gam yemicem
Aleynaerayy22 Limonsekeri evett ya bu sene bide tam kış yaşayamadık bir türlü soğuklar gelcek diyorlar o zaman kaç gelcek Allah bilir
boymomyz Aleynaerayy22 Gecen ay 32 de yaktım 3 petek yanıyor 570 geldi , bu ay aynı şekil yaktım 890 geldi anlamadım çözemiyorum
holly Aleynaerayy22 İzmir de yaşıyorum aslında hava genel olarak ılık ama kızım üşümesin die köklüyorum kombiyi 😂 evimde dubleks olduğu içn normal aslında .. bununla yetinmeyip geceleri üstünü örtmeme izin vermediği için klima da açıyorum 😂 sabaha kadar oda açık .. sanki buzullar da yaşıyorum 🤷🏻♀️
Limonsekeri Aleynaerayy22 valla bizim burda kışlar çetin geçiyor geçen sene hissedilen -20 falan gördük 🥲 ona rağmen 750-1000 arası en fazla ödemiştik şimdi bu fiyatları gördükçe şok oluyorum