Tugbasnmez Kızlar 11. Haftada kendi doktorum Kıza benziyor dedi 13. Haftada başka doktor kessin erkek dedi kime inanıcam bilmiyorum ya
Aynr1380 Tugbasnmez 11. Hafta erken o yüzden siz ilerleyen zamanda yapılan tahminleri dikkate alın derim . 13 den sonraki haftalarda daha da netlik kazanıyor çünki
1Gunes Tugbasnmez bu haftalarda yanılma payı çok fazla en net 16. Hafta ve sonrasi ama en doğru sonuç detaylı ultrasonda çıkıyor
Avukathanimm Tugbasnmez tabi ki en son görene inanacaksınız :) zaten 11.haftada gören doktor kesin bir şey söylememiştir sadece tahmin. Onu da kolay kolay söylemezler size nasıl söylemişler ki ? Çok mu merak ettiğinizi söylemiştiniz?
Narinsuu Tugbasnmez ay ben de doğumda erkek çıktı sandm. İki hafta sonrasında ki bu kadar erken dönemde tabiki değişebilir görüşler 18 haftalığım ben hala emin değilim
ssekerportakali esmerella37  esmerella37 ``https://imgyukle.com/i/JWB4uN merhaba banada bakarmısınız merak ediyorum :)
kbra19 Tugbasnmez daha çok erken yanılma olması çok yüksek 12 haftalıkken gittim doktorum yanılırım daha çok küçük dedi söylemedi 13+4 te başka doktora gittim o da göremedi Yani erken 16 da daha net öğrenirsin
selinsmother Bana 17 de kız dendi ben yinede detaylıyı bekledim. 11 de felan denileni ciddiye almayın lütfen ☺️
Tugcecanan Tugbasnmez 13.haftada çok erken 16. Hafta daha garanti hatta bazen detaylı ultrasonda bile cinsiyet farklı diyebiliyorlar