Sebiha0505 aynı sorun bende de var canım benım ozellıkle altımda cokagrı var yatarken saga soga donemıyorm yürürken kemıklerimden ses gelıyo gibi kıt kıt oluyo doktoruma guwenmeyıp bı kaç hast. Daha gezdım hepsı normal dedi. Yüryemıyorun ayaga kalkınca bı kac dk ayakta bekleyip öyle adım atıyorum .napcam blmıyorm hayirlisiyla bi alsaydık kucagımıza 🙏 o zaman butun agrıları unutcaz inş 😊😍❤