Merhaba kızlar sat 5 kasım.tahmini yumurtlama günüm 19 kasım. 7 aralikta hamile olduğumu öğrendim.çok mu erken öğrenmişim.ultrasonda farklı sata göre birkaç gün farkli çıkıyor.ben ne zaman hamile kalmışım bebis kaç haftalık tam olarak acaba. Yardımcı olursanız sevinirim