Musam 22+6 haftalik hamileyim ilk 18.haftada memlekette olduğumuz için orada dr kontrolüne gittik dr ayrintili zamani geliyor deyip oda degerlendrdi herhangi bi sıkıntı görmedi yaşadığımız ile gelince 21 haftada gittik özeldeki dr herşeyin normal oldugunu söyledi sadece ayaklari duruşundan dolayi net görememişti ardindan devletteki dr gittim ense kalınlığı 5.5 asagi yukari böyle ölçtüm ve sag böbreginde hafif genislme var dedi ve bizi ünü.hastanesine gönderdi okadr bilinclilerki sevk ettiği yerde uzman perinatoloji uzmn.YOK neyse biz özel bi hastanede prof dr perinatoloji uzmn. Dr bulduk gittik oda organlarında hamd olsun bi sıkıntı görmedi ense kalinlgnida 4.5 ölçtüm duruşundan dolayi en fazla 5 görünüyor dedi böbregde sınırda değil ama takip edilsin dedi su an icin bi sikinti yok ddi ense kalınlığı 12.haftada bakilir sonrasinda görülür birden olmaz dedi ki böyle bisey demedi her 2 dr. ikili tarama testini 2 hastanede yaptirdik sorun yok bize ama yok içimiz rahat etsn derseniz fetal dna yaptrbilirsnz ddi. Uzun oldu helal edin hakkinizi ama bu doktorlar niye böyle çok üzüldüm..
Cansu10 Musam canım ense kalınlığı ikili taramada ölçülüyor net sonucu o zaman verir fakat detaylıdada kimi doktor bakıyormuş be 6 nın üstü riskli diyoruz demişti benim doktorum
Musam Cansu10 evet hatta özeldeki dr şaşırdı bu haftada ölçüm mu oluyor diye ama bilmyrm evet 6nin üstü riskmis inşallah hayirlisiyla saglikla kucagimiza alırız