Tugcesnyt 25 haftada suyum gelmişti bir miktar bebeğin suyu iyiydi ama yapılan testte bebeğn suyu olduğu çıkınca 10 gün hastanede yattım sızıntı şeklinde devam etti sonra geçti sonraki süreçte kendim turnosol kağıtları ile kontrel ettim hep, ancak su gibi akıntı gebelikte olabiliyor o yüzden çok kafa karışıyor ama nasıl anlatsam bilmiyorum inanın su olsa hissediyorsunuz onun akıntı gibi olmadığını