mrsperaa Kızlar ilk 3 ayda gayet güzel beslenirken Şuan 14. Haftalığım 2 haftadır çok düzensiz beslendigimi düşünüyorum ne yapabilirim bundan kurtulmak istiyorum biraz vicdan azabı var gibi 🥹
Busraerkr mrsperaa bende öyleydim ilk 3 ay çikolata bile yemedim tiksiniyordum her türlü kola abur cubur vs ama son 3 4 haftadır eşimle oturup kola cips çikolata ne varsa gömüyoruz 😓