Sedakaya Sehcak benim nasipse ocakta oglusum geliyor canım🤗🤩cevremde cok insanın oglan 1 kişi sadece kız
BetlAkdenizKaymak Sehcak bende genelde oğlan duydum çevremdekiler de hep erkek ☺️ Sağlıkla gelsin bebişlerimiz ❤️
Sedakaya Sehcak aynen canım sağlıklı ve eli ayağı düzgün olsunda kız erkek farketmez canım haberini bekliyorum cinsiyetle ilgili🤩🤗
doganursezmag Sehcak içine ne doğuyorsa o oluyor anneler hissediyor😊 Benimde 2019 mart-nisanda KIZ🧚♀️