Brn de 3. Çocuğumu bekliyorum inşallah 3 ay önce aldım, öncesinde çok da gerekli olamadığını düşündüğüm için almamıştım ama öyle gerekliymiş ki harika bi rahatlık evdeki toz azaldı, çok çok tavsiye ederim, su gideri gerekmiyor, ben makinemin üstüne koydurdum Siemens 8 kg luk, biraz ses çıkarıyor ams çok rahatsız edici değil