Kızlar yemekten bir kaç saat sonra birden bire kasiklarima sanci girdi 1 dakika kadar sürdü ama ömrümden 1 yıl götürdü kapının önünde kaldım öyle eşim gelip aldı uzandım hemen 33+6 idim bu gece itibari ile 34 hafta oldum bu süreçte sancı çeken ya da doğum yapan var mı acaba