Merhaba arkadaşlar işim ağır yolda uzun aracım Yok cift otobüs gidip geliyorum şuan idare ediyorum 10 haftalık hamileyim fakat 20 hafta itibariyle heyet raporu almam gerekiyor adanada hangi hastaneden alabilirim acaba devlet hastaneleri vermiyor arayıp sorsam bilgi alabilirmiyim şimdiden teşekkür ederim