Kızlar regl oldum ve 13ünde doğurganlık dönemim başlıyor ama bu ayın 30unda tekrar regl olacağımı gösteriyor takvimin. Hamile kalabilir miyim yani ay sonunda regl olmam hamileliği etkiler mi umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi lütfen yardımcı olun