Hanımlar 20 hafta gebeyim bebeğin plasentası önde doktor bebeği göremiyorum dedi bugün perinatoloji baktı oda görüntüyü bozuyor plesenta kalbini bile göremedim dedi özel doktoru kıza benzetti cinsiyeti ama bebek görünmüyor detaylıda bile acaba tahmini mi söyledi başına gelen varmı düzelir mi