Krispiim16 Gebelik nasıl gidiyor kimler kalp atışını duydu kimler keseleri gördü sorun yaşayan var mı ??
songul123 Krispiim16 keseyi dün gördük 4+3 fakat kahve rengi lekelenmem var progestan verdi doktor ama kesilmiyor
Eminecskn Krispiim16 6+5 teyim. Geçen hafta keseyi görmüştük. Bebeği görmek ve kalp atışını duymak için salı günü tekrar gideceğim inşallah. Sizin durumlar Nasıl? kaç haftalıksınız ?
Krispiim16 Canım ben 6+1 de il randevumu alıp gittim keseyi gördük ama bebek için daha canlanmamış dedi iki hafta sonra tekrar gel dedi ben de o doktordan memnun kalmadım ilgisizlik bir yana 3 dakika sürmedi odaya girip çıkmam oyuzden bende özele randevu aldım canım Kasım 2 de nasip olursa duyucağım