Dlkk44 Kızlar nasıl gidiyor durumlar nasıl benim sat 9 aralık dün test verdim negatif çıktı tüm belirtiler de vardı hâlbuki canım çok sıkkın
hsns Dlkk44 off ya benimde 😢 ben kan verdim geldim adet oldum. Şimdi yarın tekrar doktora gidicem çatlatma iğnesinde geç döllenme oluyor mu acaba 🤷🏼♀️
Nisaozclk0611 Dlkk44 çok istiyoruz ondan olmuyo 😥 süte oturdum hayıt tohumu yedim klomen kullandım şimdi inofolic kullanıyorum ama yok olmuyo işte Allah a isyan etmiyorum ama inşaallah dualarımızı bi an önce kabul eder 🥺😥
Klce12 hsns gecen ay benimde çatlatma ignem başarısız oldu doktorum kiste dönüşmüş dedi ama regli ile onu atıyorsun diye biliyorum muayeneye gittigim kisttin olmadıgını söyledi regli ile gidiyor oda
Dlkk44 hsns bende duymuştum kist yaptığını ama arkadaşımızın dediği gibi canım adetle atılıyormuş sıkma canını bende pco var birsürü kist var rabbim hakkımızda hayırlısını versin güzel düşünelim diğer ay artık
Klce12 hsns yani ben pcos hastasıyım bide kist denmesi benide üzüyor her seferinde rabbim bizleri görüyor elimizden geleni yapıyoruz istiyoruz tek bildiğim ümidi kesmemek hala bekliyorum bende allah büyük
Dlkk44 Nisaozclk0611 canım aklından çıkarmayı denesen çünkü gerçekten düşününce olmuyor akışına bırak biraz