Merhaba Kızlarcım aranızda memur olan var mıdır?
Bazı bilgi almak istiyorum ben şimdi;
- Allah sağlık verdiği sürece doğumdan önce ki iznimi sonraya katmak istiyorum, 4 aylık gibi iznim var, yıllık izinlerim ile birlikte geçen seneden bu sene ile birleştirdiğimde 2 ay daha uzatılabilirim, yani 6 aylık bi süreç daha var. fakat ücretsiz izin almamaya çalışıyorum ki daha fazla nasıl haklarımız olabilir(?) rapor ile de belki kurtarabilirim falan yani 1 seneyi tamamlayabilir miyim? Bilginiz varsa beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim :)
2.Bi postta gördüm çalışan annelere 20.000 civarı doğum parası gibi, bu memurlar içinde geçerli mi? Ya da memurlara doğum parası ödeniyor mu? Ödeniyorsa ne kadar? Ve ne zaman alabiliyoruz?
Ay çok soru sordum kusura bakmayın :)