Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah bende sezeryan olacağım 38+5 te alacak ama çok ağrım sancım var rahim kasik bel ağrısı sertlesme oluyor cumartesi kontrolüm var 1 hafta önce almasını isticegim ama gebelik şekerim olduğu için almaz sanırım cumartesi 35+0 oluyorum