Merhaba kızlar. 32+4 e kadar göğsüm hariç catlagim yoktu seviniyordum hiçbir şey kullanmiyordum bugün üç dört tane kırmızı renkte ufak çatlaklar gördüm sanırım artık karnım pes etti. Su saatten sonra toparlayabileceğim hızlı bir karışım, krem vs var mı:(