mom1baby Haftama kadar çok yoğun bulantı ve kusmalar yaşamıştım ne yapsam fayda etmiyordu hiçbir şey yiyemiyordum. Sonra yavaş yavaş geçti ama prilam almayı hiç bırakmadım sadece gece yatmadan 1 tane almaya başladım önceden daha çok alırdım. 20. Haftama kadar iyi bir şekilde geldim şu an 23üm ama son 2-3 haftadır bulantılarım yine başladı😞 Çok şükür kusmuyorum asla ilk aylardaki gibi değil ama rahatsızlık veriyor özellikle akşam vakti. Bu durumu yaşayan var mı neden yaşıyorum bu bulantıları hala
2309 mom1baby 16+3 um hiç geçmedi 5. Haftadan beri kusuyorum yıldım ben artık psikoloji falan kalmadı