Ya ben cok mu takintiliyim bilmiyorum ama 21. Haftamdayim hamile yastigiyla veya normal yatarken sagda veya solda, gobegimin bir kismi altimda kaliyor eziliyor gibi geliyor gobegimi duzeltesim geliyor psikolojik mi anlamadim bu yuzden de bir turlu rahat uyuyamiyorum. Yan yatiyorum ama sanki yarim yuzustu gibi geliyor kafayi mi yedim acaba 🥲