Merhabalar bugün tam 30 haftalık olduk. Rutin doktor kontrolüne gittiğimizde Nst de gerçek Doğum ağrıları çıktı ve 10 dakika bir süren kasılmalar çıktı. Suyum fazla olduğu için ve çalıştığım için pek farkına varamamışım. Ciğer gelişmesi için iğne yaptılar ve erken doğumu baskılayıcı iğne yaptılar bol istirahat önerdiler. Çok korktum tedirgin oldum böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?? İlk gebeliğim çok korktum ve üzüldüm de 🙁