kızlar akşam üstünden beridir düzenli sancım var 36+3 gebeyim alt karın tarafımdan hastaneye geldiğim de çatı kontrolü yaptılar doktor rahim de yumuşama var dedi bu nedir böyle olunca ne oluyor bana yatış verdiler fakat yanıma gelen giden yok ben de telaş yaptım bilgisi olan var mı ?