Kızlar yakın zamanda bebiş geliyor nasipse. Uyku pozisyonu araştırdım sırt üstü yatırmak en sağlıklısıymış ama o uyurken ben de uyursam bebek kusarsa ne olacak yani korkularım oluştu siz nasıl uyutuyorsunuz pozisyonu ne oluyor kaç saatte bir bakıyorsunuz? Sırt üstü yatırıp bırakmak ne kadar mantıklı onu anlamaya çalışıyorum biraz bilgi verir misiniz yenidoğan bakımı hakkında 😭