Momtheangel özel de fiyatlar aşırı arttı. Bu benim ikinci doğumum olacak nasipse, ilkini de medar hasyanesinde yapmıştım çok memnun kaldım. Fiyatlar böyleyken devlet hastanesinde doğumu düşünmeye başladım. Hakkımızda hayırlısı olsun hepimiz bebişimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah