Pakizencm Kizlar 26 haftalık hamileyim eşimle bir türlü isim konusunda karar veremiyoruz..Yardımcı olursanız sevinirim🥰
Tiiffany Pakizencm Batın oglumun 2.ismi benden habersiz konulmuştu malesef. 12 sene oldu hiç seslenmıyorum o isim ile. Bana göre ağır Bi isim 😒 O yüzden oyum diğerlerinden yana
myangelson Pakizencm olsun biz de konuşmuştuk tam karar vermemiştik eşim doğumdan sonra kuvozle götürülürken görünce Yağız Alp olacak oglumuzun adı demiş öyle ismini koyduk direk