2aslan_annesi07 Gamselllaaaaa 38+³ te doğum yapmıştım. Bebeğim 4 kiloydu daha fazla beklemeyelim dedik 37 den sonra normal yani alinmasi
Erayrahime Gamselllaaaaa bende 33+4 38 de sezeryan ile alıcaklar başta bana da tuhaf gelmişti sonra araştırdım çok normal olduğuna inandım sağlıkla kucağına al
kitapkurdu Gamselllaaaaa ilk hamilelikte 39 a kadar bekliyorlar genelgede. Tabi bebeğin gelişimi de önemli. 2.de 37den sonra alınabiliyor
Asssh Banada dr 38 de almamız lazım dedi normal mi bende hep bunu düşünüyorum şuan 30 haftaligiz bakalım neye karar vereceğiz