Kızlar bem şimdi 35 haftalık hamileyim ara ara rahimde ve kasiklarda sancı oluyor doğumun rahat geçsin diye bu haftadan sonra ne yapabilirim bana yardımcı olur musunuz yürüyüş yapıyorum sadece hurma yemeye başlamadım daha ve bu aralar pelvik kasları için hareket yapmaya başladım başka önerisi olan var mı