Zeynayzey Halimee1634 ben kullanmadım doktorum başta sardırmamıştı 2 hafta felan da sarma dikişlerinde terleme olur açılır demişti
Fatmapelit12345 Halimee1634 eve gelince takmıştım çok rahatlamıştı korse karnimi şimdi doğumdan çıkınca takmayı düşünüyorum doktora sorup
Bguzeel Halimee1634 ben 5nci günümde yanlış değilsem sarmaya 1nci haftada da korse alıp kullanmaya başladım. Yaklaşık 1 ay kadar kullandım çıkardım. Hoş benim karnım çok kalmamıştı doğumdan çıktıgımda eski kilomdaydım o yüzden hemen toparladı.
Hllykstp İlk hamileliğimde doktorum kırkın çıkana kadar takma dedi öylecede kaldı şimdi ikinciye doğum yapıcam bilmiyom nasıl olcak