Yaklaşık 3 hafta önce bende aynı sorunla acile gittim 31 haftalık bile değildim tam bana enfeksiyon ve hormon dan dolayı olduğunu söyledi önlem aclibuastis ve progestan verdiler stres yapma ben stres yapınca sancim oldu doktorum yatisin bana iyi gelmediğini söyledi eve geldim dinlendim kafa dağıttım şükür 2 haftadır bir sorunum yok sizede tavsiyem stres yapmayın ve gerecktwn dinlenin çok fazla hareket temizlik yürüyüş ara verin