babysahin Kızlar 3 gün sonra eşimin doğum günü ve hâlâ hediye almadım çünkü hiç bir şey yok aklımda ne alabilirim sizce?
1Mavimavi babysahin bileklik takıyorsa ben eşime atasaydan bileklik almışdım aşırı beğendi doğal taşlardan Ama sipariş verince biraz geç geliyor
babysahin 1Mavimavi yani bilemedim bi bakayım şimdi sitesinden ama aksesuar olarak alyans ve saat takıyor sadece bir sürü de saati var 😞
Melteeeemm babysahin yok kız abartma 😅 bazen eşime 200 TL takıyorum özel günlerde kocamın karısından 200 TL diye hem iyi oluyor hem komik 🤣 bunuda düşün 🤣
Asyabuse Benimkinin şubatta ben hep mont alıyorum 7 yıldır hayatımda kendisi, 5 kere mont aldım ahhahahaha napayım şubatta tam indirime giriyor montlar dayanamayıp yine mont alıyorum 😂