Bebeğim yoğun bakımda olduğu için sütümü düzenli olarak sağiyorum hastaneye götürüyorum. Ama göğüs ucunda kuruluk ve garip beyazlık oluyor temizliyorum ama yinede çok temiz olmuyor ve acıyor bazen dokunamiyorum. Lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum ama Her sağımda kullanmiyorum günde 2-3 kez sürüyorum başka ne yapabilirim tavsiyeniz var mı küçük bi kisim kırmızı oldu bi kaç sağıma kanayacak gibi duruyor aşırı mutsuzum.