Busra-busraa Elfidan benim bildiğin adet ağrısı çektim aynı adet gününde sadece 1 gün azda olsa kanamam oldu.ben adet oldum diye hamile değilim sandim.ama hamileymişim
Zuhrezuhre Elfidan bir tanıdığım 5. Ayına kadar bildiğin normal adet olmuştu nur topu gibi de kızı oldu
minikmucizeemaak Elfidan Benim çok yakınım da 5 ay adet gördü 4.5 aylıkken bebeği öğrendi üstüne 1 adet daha görüp bidaha görmedi ama normale nazaran 3 gün sürüyormuş şuan cocuk lise 3 de maşAllah
Aybuke-1667 Merhaba arkadaşım ben adet olur gibi oldum gibi İlk iki gün normaldi 3.günü lekelenme şeklindeydi ama 2 ayrdır hiç göğüs ağrım geçmiyordu test yaptım 1 aylık hamileymişim meğer
Haticebagci Elfidan Merhaba ben adet oldum ve yedi gün sürdü normalde beş gündü uzamıştı ondan sonrada hamile olduğumu öğrendim
Babyphotographer Elfidan benim ablam 4 ay boyunca adet gördüğü için yeğenim 5 aylık olduğunda öğrendik hamile olduğunu çok nadir bir durum olabiliyor yani kesin konuşmamak gerek.
Symaaas Elfidan 2 adet geçir yumurtlama tavan yapıyor 😊 o dönemde kalma şansın yüksek ama korunma istiyorsan tabiki öncelik rahmin biraz dinlensin canım Rahim ağzı duvarı çok önemli o zayıf olabilir
hsns Elfidan arkadaşım da oldu canım halk arasında üstüne görme olarak biliniyor ayrıca çoğu geç döllenme olanlarda da bu durum oluyo fakat adetin normalde 4-5 gün sürüyorsa 2-3 gün görüp kesiliyor