minikmucizemm38 ben bunu aldım trendyoldan. Arama kısmına baby wind yazınca çıkıyor. Beklediğimden daha büyük geldi. Ben o düz siyah olanları hem kaba hem çok sıradan bulduğum için bu raz daha kibar geldi bana o yüzden bunu aldım. Geldikten sonra iyi ki dedim. Hem kibar hem çok kullanışlı içi çok geniş. Fermuarlı gözleri, cepleri var ısı koruyucu bir gözü var. Kumaşı kaliteli ve bence çok sevimli 🥰
