Akay89 Kızlar bir haftadır göbek deliğinin oldukça altında hareket ediyor yukarıya çıkmıyor , 2 gündür çok hareketli hafif baskında var normal mi
Kucukpanda90 Akay89 bnde 26+5 haftaligim. Bebegin hareketlerini hep aşagida hissediyorum hstta bazen sanki vajinamda hareket ediyor vajinam sızlıyor. 2. Gebeligim bu ilkte hic böyle birsey hissetmemiştim. Geçen hafta kontrolde doktora neden diye sordum bebek daha dogum pozisyonunu almamiş ayakları aşagıda hareket ettikçe ondan baskı hissi asagida hissediyosundur dedi
Akay89 Çok teşekkürler kızlar içimi rahatlattınız dedim heralde doğurucam 🙂, o kadar hareketli ki dışarıdan bile anlaşılıyor hareketleri ilk gebeliğim normal mi değil mi anlayamıyorum