gl12cn34 ben yaptırmadım ben ve eşimde nadir genetik bir hastalık taşıyocılıgı var bir tane oğlumuzu doğduktan 9 ay sonra kadar kaybettik şimdi doğal yolla gebe kalmamam gerekiyor tekrar aynı durumu yaşama ihtimalim var çünkü ama adetimin günü baya gecikti test falan yaptım çıkmadı ola ki bişey varsa önlem amaçlı postu açtım 🙂