Quenn1 bende yaptırdığım çikolatayı hastaneye götüreceğim gelem kişilere ikram etmek için, sonrasında eve getirip kalanı da evee ziyarete gelenlere vermeyi düşünüyorum. Ben magnet yaptırmadım ama anahtarlık yaptıracağım, hediyelikleri de mevlüt okuttuğum zaman dağıtacağım inşallah 🏵️