Buseumayy Kızlar bebeğim doyuyor ama meme de uyumak istiyor bazen bu süreç 1 saati 2 saati geçiyor çok yorucu. İki farklı emzik denedim tutmuyor asla elimle destekledim biraz tuttu baktı gelen tad yok geri atıyor sizce ne yapmalıyım ??
Bguzeel Buseumayy 2 aylıkken alıştırdım emziğe o zamana kadar mamajoo ve gelen altın emzikleri vardı denedim asla tutmadı ugrastım pıt pıt yaparak verdim naptımsa almadı. Son ihtimal avent aldım ilk onu da almadı gene pıt pıt yaparak verdim o attı ben verdim derken ugraşlarım sonuç gösterdi. Yani aventi denemediyseniz deneyin 🫶🏻
Selen_kck baby3_ emziği ne zaman vermek lazım bir kere beni emdikten sonra vereyim mi yoksa önce memeye iyice alışsın mı? Ablamın doğumunda hastanede verdirmediler 1 ay sonra çocuk doktoru verseydin keşke dedi sonrada bizim çocuk emmedi emziği zaten
baby3_ Selen_kck canım ben direk hastanede verdim. Mama vermiştim çünkü ikizdi sütüm gelmedi ama fark etmiyor sütün varsa sonrasında direk ver hem çene kası güçlenir hemde doyma hissi geliyor
Betulfurkan19 Buseumayy aynısını bende yaşadım ve çözümü pekmezde buldum. Doktorumuz onay verdi bu arada yani zararlı falan demesin kimse 😂 emziğin ucuna 1 damladan daha az pekmez sürüp verdim ağzına ve baya uzun emiyor ve uyuyor
Betulfurkan19 Buseumayy 1 aylıkti vermeye başladığımda şuan 3.ayina girdi hâlâ veriyorum. Doktorum yanında Su da ver dedi onu da damla damla veriyorum biberonla