Merhaba arkadaşlar pazartesi günü aşılama oldum iğne ile tedaviye başlamıştım ama aşılamadan üç gün sonra bi anda kasık ağrılarım arttı bugün doktor kontrolüne gittim ohss durumu olabilir diye düşündüm doktor ultrason ile baktı büyük bir yumurta vardı gözle görülür ama içersinde sıvı yok dedi bol su iç dedi başına böyle bişey gelen oldu mu gebe kalmama engel mi bu durum