37+1 im. 2 haftadır nst ye giriyorum 100-140 arası düzenli sancım çıkıyo alttan kontrolde açılmam görünmüyo bebeğin başı daha basmaya başlamadı. Doktorum 2 gün önce 1 fincan adaçayı 7 hurmaya başlattı. Bol squad bol yürüyüş bol yoga pilates bol çömelip yer silme önerdi bebek kilosu hızlı artıyor doğumumu artık başlatmak istiyor suniye gerek kalmadan inşallah. 36+6da 49 cm 2900 gr dı kendisi 👼🏻